Projekty edukacyjne
4 czerwca 2013r
Polacy w walce o wolność - powstanie styczniowe
Zespół:
Daniel Gulik
Kamil Kombór
Konrad Żołnicki
Kamil Norberczuk
opiekun: mgr Dorota Grabowska
Cele projektu:
- Poznanie przyczyny i charakteru powstania styczniowego, jako kolejnego etapu walk wolnościowych
- Ocena postaw powstańców w latach 1863-1864
- ukazanie suwerenności narodu w oparciu o fakty historyczne
- Wkazanie na bezpośrednie i długofalowe następstwa powstania styczniowego
- poznanie przebiegu powstania styczniowego na Ziemi Nurskiej
- Podejmowanie wspólnych działań
- Rozwijanie wspópracy w grupie
- Życie mieszkańców średniowiecznego zamku
Kamila Tryniszewska
Joanna Zawistowska
Karolina Wilk
Krystian Złotkowski
Kamil Prażmo
opiekun: Dorota Grabowska
- Poznanie wyglądu i funkcji średniowiecznego zamku
- Poznanie mieszkańców zamku i ich zajęć oraz sposobów spędzania wolnego czasu
- Ukazanie znanych polskich zamków i ich współczesnych funkcji
- Opisanie elementów stroju i herbu rycerskiego
- Przygotowanie scenki przedstawiającej pasowanie na rycerza
- Podejmowanie wspólnych działań
- Rozwijanie umiejętności współpracy w grupie
- Turystyczna atrakcyjność regionu śródziemnomorskiego
Zespół:
Ewelina Tyl
Natalia Kamont
Dominika Moczulska
Agnieszka Osuchowska
Katarzyna Popławska
opiekun: mgr Dorota Grabowska
- Cele projektu:
Zbadanie poziomu wiedzy uczniów na temat turystycznego bogactwa Europy Południowej - Określenie położenia geograficznego regionu śródziemnomorskiego na tle naszego kontynentu
- Wskazanie związku między rozwojem turystyki a warunkami przyrodniczymi i dziedzictwem kulturowym a infrastrukturą turystyczną
- Scharakteryzowanie najważniejszych regionów turystycznych Europy Południowej
- Wskazanie na znaczenie pozytywne i negatywne ruchu turystycznego dla państw basenu Morza Śródziemnego
- Podejmowanie wspólnych działań
- Rozwijanie umiejętności współpracy w grupie
- Od skały do gleby
Ewelina Sierota
Klaudia Długoborska
Kamil Gromek
opiekun: mgr Dorota Grabowska
- Zbadanie poziomu wiedzy uczniów na temat turystycznego bogactwa Europy Południowej
- Określenie położenia geograficzego regionu śródziemnomorskiegona tle naszego kontynentu
- Wskazanie związku między rozwojem turystyki a warunkami przyrodniczymi i dziedzictwem kulturowym a infrastrukrurą turystyczną
- Scharakteryzowanie najważniejszych regionów turystycznych Europy Południowej
- Wskazanie na znaczenie pozytywne i negatywne ruchu turystycznego dla państw basenu Morza Śródziemnego
- Podejmowanie wspólnych działań
- Rozwijanie umiejętności współpracy w grupie
5 czerwca 2013r
- Właściwe odżywianie
Maria Murawska
Luiza Cholewicka
Luiza Bednarczyk
Marzena Ślepowrońska
Ewa Wojtkowska
- opiekunowie: mgr Bożena Kalinowska, Zofia Gietka
Cele projektu
- Składniki pokarmowe i ich rola w organizmie
- Właściwe odżywianie we wczesnym okresie rozwojowym
- Żywienie młodzieży szkolnej
- Zasady układania jadłospisu
- Obliczanie i analiza wskaźnika BMI
- Współpraca w grupie
- Wynalazki Wielkiej Brytanii
Tomasz Budnicki
Adam Michałowski
Przemysław Korycki
Paweł Murawski
Paweł Raźniak
- opiekun: mgr Katarzyna Komar
Cele projektu
- Kształcenie umiejętności używania języka angielskiego
- Formowanie umiejętności pracy w grupie i porozumiewania się po angielsku
- Formowanie umiejętnosci znajdowania i selekcjonowania informacji o brytyjskich wynalazkach
- W kręgu kultury starożytnej. Tragedia i teatr antyczny
Skład grupy
Patrycja Pietuchowska
Patrycja Drewnowska
Patrycja Długoborska
Paweł Popławski
Jarosław Krawczyński
- opiekun: mgr Wioletta Bielik
Cele projektu
- Przybliżenie historii powstania teatru
- Zapoznanie z budową tragedii antycznej
- Pokazanie sposobu gry aktorskiej
- Kształcenie umiejętności pracy w grupie i odpowiedzialności za powierzone zadania
- Kształcenie umiejętności korzystania z różnych źródeł informacji i właściwego wyboru tych informacji
- Historia igrzysk olimpijskich
Krzysztof Ostrowski
Cezary Nietubyć
Dominik Prażmo
Marcin Kozłowski
Paweł Stokowski
- opiekun: mgr Andrzej Sowa
następny miesiącpoprzedni miesiącLuty, 2020 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | N |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |