facebook RSS
Wtorek 11 lutego 2020imieniny:

Publiczne Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II w Nurze

ul. Łomżyńska 14, 07-322 Nur

sekretariat(86)2774106

dyrektor(86)2774106

Projektyedukacyjne2012/13

 

Projekty edukacyjne

 4 czerwca 2013r 

 

 Polacy w walce o wolność - powstanie styczniowe

Zespół:

Daniel Gulik

Kamil Kombór

Konrad Żołnicki

Kamil Norberczuk

opiekun: mgr Dorota Grabowska

Cele projektu:

  • Poznanie przyczyny i charakteru powstania styczniowego, jako kolejnego etapu walk wolnościowych 
  •  Ocena postaw powstańców w latach 1863-1864
  •  ukazanie suwerenności narodu w oparciu o fakty historyczne
  •  Wkazanie na bezpośrednie i długofalowe następstwa powstania styczniowego
  •  poznanie przebiegu powstania styczniowego na Ziemi Nurskiej
  • Podejmowanie wspólnych działań
  •  Rozwijanie wspópracy w grupie 

 

 

  • Życie mieszkańców średniowiecznego zamku

Kamila Tryniszewska

Joanna Zawistowska

Karolina Wilk

Krystian Złotkowski

Kamil Prażmo

 opiekun: Dorota Grabowska

—Cele projektu:
  • Poznanie wyglądu i funkcji średniowiecznego zamku
  • —Poznanie mieszkańców zamku i ich zajęć oraz sposobów spędzania wolnego czasu
  • —Ukazanie znanych polskich zamków i ich współczesnych funkcji
  • —Opisanie elementów stroju i herbu rycerskiego
  • —Przygotowanie scenki przedstawiającej pasowanie na rycerza
  • —Podejmowanie wspólnych działań
  • —Rozwijanie umiejętności współpracy w grupie

 

 

 

  • Turystyczna atrakcyjność regionu śródziemnomorskiego

 Zespół:

Ewelina Tyl

Natalia Kamont

Dominika Moczulska

Agnieszka Osuchowska

Katarzyna Popławska

opiekun: mgr Dorota Grabowska 

 

  • —Cele projektu:
    Zbadanie poziomu wiedzy uczniów na temat turystycznego bogactwa Europy Południowej
  • —Określenie położenia geograficznego regionu śródziemnomorskiego na tle naszego kontynentu
  • —Wskazanie związku między rozwojem turystyki  a warunkami przyrodniczymi i dziedzictwem kulturowym a infrastrukturą turystyczną
  • —Scharakteryzowanie najważniejszych regionów turystycznych Europy Południowej
  • —Wskazanie na znaczenie pozytywne i negatywne ruchu turystycznego dla państw basenu Morza Śródziemnego
  • —Podejmowanie wspólnych działań
  •  Rozwijanie umiejętności współpracy w grupie

  • Od skały do gleby

Ewelina Sierota

Klaudia Długoborska

Kamil Gromek

opiekun: mgr Dorota Grabowska

 

 

  •  Zbadanie poziomu wiedzy uczniów na temat turystycznego bogactwa Europy Południowej
  • Określenie położenia geograficzego regionu śródziemnomorskiegona tle naszego kontynentu
  • Wskazanie związku między rozwojem turystyki a warunkami przyrodniczymi i dziedzictwem kulturowym a infrastrukrurą turystyczną
  • Scharakteryzowanie najważniejszych regionów turystycznych Europy Południowej
  • Wskazanie na znaczenie pozytywne i negatywne ruchu turystycznego dla państw basenu Morza Śródziemnego
  • Podejmowanie wspólnych działań
  • Rozwijanie umiejętności współpracy w grupie

 

 5 czerwca 2013r 

  • Właściwe odżywianie

Maria Murawska

Luiza Cholewicka

Luiza Bednarczyk

Marzena Ślepowrońska

Ewa Wojtkowska

- opiekunowie: mgr Bożena Kalinowska, Zofia Gietka

 

 

Cele projektu

  • Składniki pokarmowe i ich rola w organizmie
  • Właściwe odżywianie we wczesnym okresie rozwojowym
  • Żywienie młodzieży szkolnej
  • Zasady układania jadłospisu
  • Obliczanie i analiza wskaźnika BMI
  • Współpraca w grupie

 

  • Wynalazki Wielkiej Brytanii

Tomasz Budnicki

Adam Michałowski

Przemysław Korycki

Paweł Murawski

Paweł Raźniak

- opiekun: mgr Katarzyna Komar

 Cele projektu

  • Kształcenie umiejętności używania języka angielskiego
  • Formowanie umiejętności pracy w grupie i porozumiewania się po angielsku
  • Formowanie umiejętnosci znajdowania i selekcjonowania informacji o brytyjskich wynalazkach

 

  • W kręgu kultury starożytnej. Tragedia i teatr antyczny

Skład grupy

Patrycja Pietuchowska

Patrycja Drewnowska

Patrycja Długoborska

Paweł Popławski

Jarosław Krawczyński

 

- opiekun: mgr Wioletta Bielik

 Cele projektu

  • Przybliżenie historii powstania teatru
  • Zapoznanie z budową tragedii antycznej
  • Pokazanie sposobu gry aktorskiej
  • Kształcenie umiejętności pracy w grupie i odpowiedzialności za powierzone zadania
  • Kształcenie umiejętności korzystania z różnych źródeł informacji i właściwego wyboru tych informacji

 

  • Historia igrzysk olimpijskich

Krzysztof Ostrowski

Cezary Nietubyć

Dominik Prażmo

Marcin Kozłowski

Paweł Stokowski

- opiekun: mgr Andrzej Sowa

poprzedni miesiącLuty, 2020
PnWtŚrCzPtSoN
12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829
zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.